Zagranica

Twórca "Moulin Rouge" autorem globalnej kampanii Tourism Australia

Globalną kampanię Tourism Australia o budżecie ponad 50 mln dol. rozpocznie 90-sekundowy spot autorstwa reżysera Baza Luhrmanna (m.in. "Moulin Rouge")...

Globalną kampanię Tourism Australia o budżecie ponad 50 mln dol. rozpocznie 90-sekundowy spot autorstwa reżysera Baza Luhrmanna (m.in. “Moulin Rouge”) inspirowany jego najnowszym filmem “Australia”. Nowy obraz zapowiadany jest jako hit zimowej części sezonu (premiera w grudniu). 20 proc. budżetu na kampanię Tourism Australia przeznaczono na działania powiązane z filmem.

W spocie reklamowym przedstawiona jest postać kobiety sukcesu, która zatraciła się w przygodach i atrakcjach oferowanych przez Australię. Reklamę wyprodukowała należąca do reżysera wytwórnia Bazmark we współpracy z Revolverem. Kampania obejmie 22 największe rynki na świecie i potrwa do połowy przyszłego roku. Tourism Australia planuje też przeprowadzenie długoterminowej kampanii od połowy 2009 r. Zrealizuje ją agencja DDB Worldwide.

(“BrandRepublic”)