Kraj

Sphinx promuje się przy okazji premiery nowego filmu braci Coen

Promocja "Podwójny strzał" to element komunikacji dwóch nowych zestawów, które od października znalazły się w menu sieci restauracji Sphinx (Sfinks...

Promocja “Podwójny strzał” to element komunikacji dwóch nowych zestawów, które od października znalazły się w menu sieci restauracji Sphinx (Sfinks Polska). Motywem łączącym informowanie o nowościach jest najnowsza komedia sensacyjna braci Coen. Nazwy nowych zestawów – Tajniak i Agent – dopasowano do tematyki filmu “Tajne przez poufne”. W trakcie trwania promocji potrawy sprzedawane będą w specjalnych cenach, a każdy, kto zamówi dowolne danie, otrzyma podwójne zaproszenie lub dwa vouchery rabatowe do kina na film “Tajne przez poufne”. Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży poprzez dotarcie z informacją o nowej ofercie zarówno do obecnych, jak i nowych klientów.

Promocję “Podwójny strzał” wspiera kampania radiowa i internetowa. Spoty emitowane będą w stacjach Eska i Eska Rock oraz w wybranych rozgłośniach regionalnych. Kampania internetowa obejmie portal WP.pl oraz stronę www.sphinx.pl. Dodatkowo w restauracjach wykorzystane zostaną materiały typu POS (place-maty, plakaty, bannery, table standy i wkładki do kart menu). Promocja potrwa sześć tygodni.

Do chwili zamknięcia tego wydania serwisu nie udało nam się ustalić, która agencja odpowiada za kampanię. (MKS)