Kraj

Gabinet Reklamy Directors, nowa agencja, pracuje dla Deutsche Banku

Piotr Górecki i Łukasz Myszkowski, do września br. dyrektorzy kreatywni Focus Advertising, zostali właścicielami i zarazem dyrektorami kreatywnymi agencji Gabinet...

Piotr Górecki i Łukasz Myszkowski, do września br. dyrektorzy kreatywni Focus Advertising, zostali właścicielami i zarazem dyrektorami kreatywnymi agencji Gabinet Reklamy Directors. Firma ta ma już pierwszego klienta – jest nim Deutsche Bank PBC, dla którego agencja realizuje wybrane projekty ATL. – Klient powierzył nam opiekę nad kilkoma produktami – powiedział Myszkowski, nie precyzując jednak zakresu tej współpracy. Podkreślił, że nie jest to jednorazowa realizacja projektu, ale długofalowa współpraca. Kampania przygotowana przez Gabinet Reklamy Directors stratuje pod koniec tego tygodnia, obejmuje prasę, internet oraz materiały dystrybuowane w placówkach banku.

Przypomnijmy, że przetarg na obsługę Deutsche Banku, w którym uczestniczyła też Focus Advertsing, wygrała

agencja Testardo Gram.

Według Góreckiego Gabinet Reklamy Directors nie planuje tworzenia rozbudowanych struktur, choć uwzględnia w swoich planach współpracę ze specjalistami od strategii i internetu. – Prowadzimy już rozmowy z osobami, które tą stroną komunikacji by się zajęły – mówi Górecki. – Nie podjęliśmy jednak decyzji, czy będą to partnerzy współzarządzający z nami agencją, czy też osoby współpracujące na zasadzie outsourcingu w ramach konsorcjum tworzonego do konkretnych projektów.

Myszkowski dodaje, że Gabinet Reklamy Directors rozmawia z kolejnymi potencjalnymi klientami, ale nie podaje ich nazw. Wiadomo jedynie, że są to klienci z sektora projektów inwestorskich, deweloperskich (Myszkowski i Górecki przez kilka lat pracowali w Focus Advertising przy obsłudze Inter Ikei).

Gabinet Reklamy Directors pozycjonuje się jako agencja specjalistyczna – kreatywna z zapleczem strategicznym. (AMS)