M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Podwyżka reklam w Radiu Zet niższa niż w RMF FM

Serwis Dzienny | 21 października 2008, 06:45

RRM, należący do Eurozetu dom sprzedaży radia, z początkiem listopada wprowadza nowy cennik. Podwyżka dotyczy jedynie Radia Zet - cennik...

RRM, należący do Eurozetu dom sprzedaży radia, z początkiem listopada wprowadza nowy cennik. Podwyżka dotyczy jedynie Radia Zet - cennik sieci Planeta zostaje bez zmian.

Średnia podwyżka cen reklam w Radiu Zet wyniesie 4,7 proc. Obejmie dni powszednie, ponieważ w weekendy ceny reklam w większości pasm zostały obniżone - średnio o 5-10 proc. Od 3 listopada br. najdroższy 30-sek. spot na antenie Radia Zet w dni powszednie będzie kosztować 15,4 tys. zł, najtańszy natomiast 200 zł. Najdroższy spot reklamowy w weekendy nadal kosztować będzie 5,7 tys. zł. Pozostałe stanieją o 50-300 zł.

W związku z podwyżką cennika w Radiu Zet zmienią się również ceny pakietów Zet Barometr Plus i Zet Barometr Young.

Przypomnijmy, że prawie miesiąc temu zdrożały reklamy na antenie RMF FM. Broker FM podniósł wówczas ceny reklam średnio o 5,2 proc. Obecnie najdroższy spot w tej rozgłośni kosztuje 16,5 tys. zł w dni powszednie, a w weekendy - 8 tys. zł.

Karol Kłos, menedżer planowania strategicznego i zastępca dyrektora biura reklamy Eurozetu, nie odpowiada wprost, czy wprowadzona podwyżka jest reakcją na podwyżkę w RMF FM. - Zmiany cen są podyktowane zmieniającą się sytuacją rynkową, cenami reklam w konkurencyjnych stacjach, a także w innych mediach - mówi Kłos. Jaromir Sroga, dyrektor sprzedaży i marketingu grupy Eurozet, uzasadnia wprowadzoną zmianę cennika stabilną rynkową pozycją Radia Zet i zwiększającą się liczbą słuchaczy. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,