Kraj

Nowe logo Eski Rock nawiązuje do logotypu AC/DC

Eska Rock (Grupa Radiowa "Time") ma nowe logo nawiązujące stylistyką do logotypu zespołu AC/DC oraz nowe hasło pozycjonujące: "Rockowe klasyki...

Eska Rock (Grupa Radiowa “Time”) ma nowe logo nawiązujące stylistyką do logotypu zespołu AC/DC oraz nowe hasło pozycjonujące: “Rockowe klasyki i najlepsze nowości”. – Wprowadzenie nowego logo Eski Rock, nawiązującego tak silnie do znaku graficznego zespołu rockowego, jest nowością w obszarze działań marketingowych stacji radiowych. W moim przekonaniu jest to dość skuteczna droga dla tak precyzyjnie sformatowanych rozgłośni jak Eska Rock. Nasze zaangażowanie w promocję nowej płyty AC/DC doskonale koresponduje z naszym nowym hasłem pozycjonującym – mówi Paweł Mączka, dyrektor sieci Eska Rock.

Nowy logotyp Grupa Radiowa “Time” przygotowała we własnym zakresie. (DD)