Kraj

Johnson & Johnson rozpoczął kolejną kampanię dla marki RoC

Johnson & Johnson ruszył z kampanią reklamową dermokosmetyków RoC. Produkty tej marki rok temu ponownie zostały wprowadzone do sprzedaży. Według...

Johnson & Johnson ruszył z kampanią reklamową dermokosmetyków RoC. Produkty tej marki rok temu ponownie zostały wprowadzone do sprzedaży. Według danych firmy marka osiągnęła w swoim segmencie kilkuprocentowe udziały wartościowe, a w momencie rozpoczęcia kampanii jej udziały tygodniowe wyniosły najwięcej – ponad 7 proc. W ramach najnowszej kampanii marketer realizuje program “Podejmij wyzwanie RoC”, w ramach którego 150 wybranych kobiet uzyska darmowe zestawy kosmetyków oraz przejdzie trzymiesięczną kurację odmładzającą.

Przy realizacji kampanii reklamowej J&J współpracuje z agencją DDB i domem mediowym Optimum Media OMD. Działania obejmują: TV, nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski oraz prasę. Wartość budżetu kampanii nie została podana. W tym roku firma planuje wprowadzenie nowych produktów pod marką RoC. Szczegółów na razie nie podaje. (JD)