Kraj

Radio Zet liderem wpływów reklamowych po trzech kwartałach

Po trzech kwartałach br. liderem wpływów reklamowych wśród stacji radiowych jest Radio Zet - wynika z raportu Expert Monitora. Przychody...

Po trzech kwartałach br. liderem wpływów reklamowych wśród stacji radiowych jest Radio Zet – wynika z raportu Expert Monitora. Przychody tej rozgłośni wyniosły w omawianym okresie 358,8 mln zł. Były wyższe od tych osiągniętych w analogicznym okresie ub.r. o 39,7 proc.

Radio RMF FM zanotowało w tym czasie wzrost wpływów reklamowych o 21,5 proc. – osiągając przychody w wysokości 329 mln zł.

Program III Polskiego Radia zarobił na reklamach 44,5 mln zł, czyli 31 proc. więcej niż rok temu. Wpływy radiowej Jedynki były zaś wyższe o 11 proc. i wyniosły 29,2 mln zł.

Mniej na reklamach zarobiło Polskie Radio Euro (dawne Bis Polskie Radio) – o 36 proc. (0,16 mln zł).

Spośród sieci radiowych największe przychody z reklam zanotowała sieć Radia Eska (bez Eski Rock) – 300,8 mln zł (wzrost o 17 proc.). Największą dynamikę sprzedaży miały sieć RMF Maxxx (Broker FM) – 71,3 proc. (28,6 mln zł), oraz należąca do Eurozetu sieć Antyradio – wzrost o 50,7 proc., do 21,1 mln zł. (BG)