M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Xenox wprowadza kodeks postępowania etycznego

Serwis Dzienny | 22 października 2008, 06:45

Internetowa sieć marketingu afiliacyjnego Xenox ogłosiła wprowadzenie kodeksu postępowania etycznego. Nowe regulacje skierowane są przede wszystkim do wydawców, którzy są...

Internetowa sieć marketingu afiliacyjnego Xenox ogłosiła wprowadzenie kodeksu postępowania etycznego. Nowe regulacje skierowane są przede wszystkim do wydawców, którzy są członkami sieci.

Zgodnie z treścią dokumentu z wydawcą, który dopuści się nadużyć (np. będzie sam wypełniał formularze kontaktowe), umowa o współpracy będzie rozwiązywana automatycznie. Na świecie Xenox ma ponad 2 tys. klientów (wśród nich są m.in. operatorzy telekomunikacyjni, linie lotnicze oraz instytucje finansowe), a współpracuje z nimi ponad 1 mln wydawców stron internetowych.

W Polsce w sieci Xenoksa jest kilkanaście tysięcy witryn internetowych. Firma nie podaje jednak szczegółów dotyczących liczby klientów oraz firm współpracujących. W modelu biznesowym przyjętym przez sieć klient (duża firma) płaci wyłącznie za efekty kampanii (np. wypełniony wniosek kredytowy). (ŁR)

Czytaj więcej na temat: