M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Douglas szuka agencji do obsługi ATL, planuje cykl eventów w sklepach

Serwis Dzienny | 22 października 2008, 06:45

Sieć perfumerii Douglas Polska Sp. z o.o. prowadzi przegląd agencji reklamowych. Zwycięska agencja zajmie się obsługą przyszłorocznych działań ATL-owych firmy....

Sieć perfumerii Douglas Polska Sp. z o.o. prowadzi przegląd agencji reklamowych. Zwycięska agencja zajmie się obsługą przyszłorocznych działań ATL-owych firmy. Liczba i nazwy zaproszonych agencji nie zostały podane, przetarg ma się rozstrzygnąć na początku przyszłego roku.

Douglas planuje pod koniec roku cykl eventów w punktach sprzedaży. Do ich realizacji wybrana została agencja Brand Energy. Współpraca została nawiązana z pominięciem formuły przetargu po prezentacji agencyjnych pomysłów. (AMS)

Czytaj więcej na temat: ,