Zagranica

DEUTSCHE TELEKOM ZAPRASZA DO PRZETARGU

Deutsche Telekom rozpocznie wkrótce przetarg dotyczący budżetu reklamowego, którego wysokość szacuje się na 90 mln dol. Nowy przetarg prawdopodobnie obejmie...

Deutsche Telekom rozpocznie wkrótce przetarg dotyczący budżetu reklamowego, którego wysokość szacuje się na 90 mln dol. Nowy przetarg prawdopodobnie obejmie budżet internetowego oddziału Deutsche Telekom – T-Online. Powodem rozpisania przetargu jest gwałtowne rozstanie Deutsche Telekom z agencją Scholz & Friends. Współpraca z hamburską agencją zakończyła się w styczniu br., po tym jak klient odkrył, że berliński oddział agencji stara się o zdobycie konkurencyjnego budżetu Viag Interkom. Do przetargu zaproszono: agencje Jung von Matt, Ogilvy & Mather Worldwide, Citigate SEA oraz Springer & Jacoby. Lista agencji nie została jeszcze zamknięta.