M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frisco.pl będzie tworzyć sklepy internetowe dla firm FMCG

Serwis Dzienny | 22 października 2008, 06:45

Prowadząca delikatesy internetowe spółka Frisco.pl będzie tworzyć sklepy internetowe dla firm FMCG. - Stworzyliśmy platformę informatyczną, mamy też zaawansowany system...

Prowadząca delikatesy internetowe spółka Frisco.pl będzie tworzyć sklepy internetowe dla firm FMCG.

- Stworzyliśmy platformę informatyczną, mamy też zaawansowany system logistyczny, w tym bazę samochodów do transportu żywności - mówi Witold Ferenc, CEO Frisco.pl. Sklepy będą miały swój branding, jednak będą obsługiwane przez Frisco.pl. Na takich zasadach spółka współpracuje z marką Sokołów - sklep internetowy obsługiwany przez Frisco.pl jest elementem strony Sokołowa.

Planowane jest otwarcie sklepów Johnson & Johnson i Wasa Barilla. - W ten sposób marketerzy będą mogli do swoich produktowych stron internetowych łatwo dodać opcję zakupów online - dodaje Ferenc.

Niedawno w USA Procter & Gamble poinformował o rozpoczęciu sprzedaży przez internet. Sklep TheEssentials.com należy do firmy zewnętrznej. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,