Kraj

Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt dla Colgate-Palmolive

Agencja interaktywna Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt internetowy dla Colgate-Palmolive w ramach prowadzonej przez nią akcji Oral Health Month (OHM). Agencja...

Agencja interaktywna Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt internetowy dla Colgate-Palmolive w ramach prowadzonej przez nią akcji Oral Health Month (OHM). Agencja odpowiada za wykonanie równoległych serwisów dla różnych krajów europejskich (m.in. dla Austrii, Francji, Hiszpanii, Irlandii, Niemiec, Polski i Wielkiej Brytanii) – w sumie dla 13 rynków.

Pro-Creation koordynuje pracę wielu stron zarówno po stronie klienta, jak również podmiotów zewnętrznych. W ramach projektów agencja współpracuje z centralą firmy Colgate-Palmolive, brand managerami w poszczególnych krajach, dostawcą technologicznym dla Colgate-Palmolive (amerykańską firmą VML) oraz stronami trzecimi, np. organizatorem kuponów zniżkowych (Couponstar) w Wielkiej Brytanii. Zadaniem Pro-Creation jest stworzenie równoległych serwisów o spójnej kreacji, wykonanie lokalnej adaptacji projektów oraz ich integrację z systemem CMS do zarządzania treścią (Vignette). W niektórych krajach, także w Polsce, Pro-Creation opracowało środowisko bazodanowe, zintegrowane z serwisem. W innych adaptacjach uruchomiono narzędzia rejestracji dla stomatologów, mapy interaktywne oraz kwizy dla użytkowników past Colgate.

Jedenaście projektów jest już dostępnych w sieci. Obecnie trwają prace nad ukończeniem serwisów w Holandii i Grecji. (AMS)