Kraj

Media Regionalne planują 6-7-proc. podwyżki cen reklam

Media Regionalne, spółka, do której należy m.in. dziewięć regionalnych dzienników, w przyszłym roku skupi się przede wszystkim na rozbudowie swojej...

Media Regionalne, spółka, do której należy m.in. dziewięć regionalnych dzienników, w przyszłym roku skupi się przede wszystkim na rozbudowie swojej oferty handlowej oraz działaniach związanych z internetem. Jednocześnie zaplanowano podwyżkę cen reklam w wydaniach drukowanych dzienników na poziomie 6-7 proc. Zmiana ma również obejmować politykę rabatową i kredytową w grupie Mediów Regionalnych. Wprowadzone zostaną nowe formy rozliczania kampanii, nowe cenniki online (regionalne i zasięgowe) oraz nowe formaty reklamowe w internecie.

Spółka pracuje nad uruchomieniem centralnego biura reklamy internetowej oraz handlowych ofert multimedialnych. Zostanie wprowadzony pakiet cenowy portali regionalnych i serwisów społecznościowych. W związku z uruchamianymi w redakcjach dzienników newsroomami 2.0 zacznie obowiązywać nowa struktura w regionalnych portalach.

Media Regionalne uruchomią również wortal tematyczny Strefabiznesu.pl oraz jego drukowaną wersję jako cykliczny dodatek w lokalnych dziennikach.

W portfolio Mediów Regionalnych znajdują się następujące dzienniki: “Dziennik Wschodni”, “Echo Dnia”, “Gazeta Codzienna Nowiny”, “Gazeta Lubuska”, “Gazeta Pomorska”, “Gazeta Współczesna”, “Głos – Dziennik Pomorza”, “Kurier Poranny”, “Nowa Trybuna Opolska”. Ponadto: 2 tygodniki płatne, 10 tygodników bezpłatnych, Radio Gra, sieć 12 serwisów regionalnych i agencję reklamową Admis w Białymstoku. (BG)