Kraj

Cube Group retargetuje w internecie i otwiera oddział na Łotwie

Cube Group, agencja specjalizująca się w marketingu SEM/SEO, wprowadza do oferty usługę tzw. search retargetingu. Usługa ta, promowana za pomocą...

Cube Group, agencja specjalizująca się w marketingu SEM/SEO, wprowadza do oferty usługę tzw. search retargetingu.

Usługa ta, promowana za pomocą serwisu Retargetowanie.pl, ma pozwolić reklamodawcom skuteczniej pozyskiwać niezdecydowanych internautów. Search retargeting umożliwia bowiem zidentyfikowanie w internecie potencjalnych klientów, którzy szukali produktów lub usług, odwiedzili strony reklamodawcy, ale nie dokonali żadnej akcji.

– Stworzenie przez nas nowatorskiej usługi retargetowania wynika z analizy zachowań użytkowników internetu – mówi Marcin Hutnik, prezes zarządu Cube Group.

Atutem tej usługi ma być kierowanie przekazu do internauty zainteresowanego produktem, znającego ofertę firmy. Dodatkowo zindywidualizowanie komunikatu ma zagwarantować lepsze dotarcie do odbiorcy. Dla przykładu osoba, która za pośrednictwem internetu zakupiła konsolę, otrzyma specjalnie przygotowaną ofertę najnowszych gier, a nabywca np. telefonu komórkowego ofertę operatora.

Cube Group po otwarciu biura na Litwie uruchamia swój oddział na Łotwie i zapowiada dalszą ekspansję. Agencja już pracuje na Łotwie dla takich marek, jak KLM czy Gillette oraz kilku marek lokalnych, tj. Nordicia.lv, Credit24.lv oraz Plus.lv. (BG, JN)