Kraj

Agora uruchamia na Ukrainie dział sprzedaży reklam internetowych

W ramach spółki Agora Ukraina powstał dział AdBroker do sprzedaży powierzchni reklamowej serwisów internetowych. Struktura ta zajmie się obsługą podmiotów...

W ramach spółki Agora Ukraina powstał dział AdBroker do sprzedaży powierzchni reklamowej serwisów internetowych. Struktura ta zajmie się obsługą podmiotów należących do Agory Ukraina oraz jej partnerów zewnętrznych, m.in. Ukraińskiej Prawdy i Ukraińskiego Holdingu Medialnego (Ukrainian Media Holding). Klienci korzystający z oferty biura mogą wykupić kampanie reklamowe w serwisach internetowych z różnych grup tematycznych, m.in. informacyjnych, biznesowych, finansowych oraz motoryzacyjnych, sportowych, nieruchomości i rozrywkowo-lifestyle’owych. AdBroker oferuje również klientom na Ukrainie pośrednictwo w zakupie powierzchni reklamowej w serwisach należących do Agory i innych polskich serwisach. Swoje pośrednictwo AdBroker oferuje także reklamodawcom z Polski.

Agora Ukraina działa od maja ub.r. Pierwszym projektem tej spółki był serwis Blox.ua. Ostatnio Agora Ukraina uruchomiła portal z grami online ChikiDriki.com.ua. (JD)