Zagranica

Nestle zwiększyło sprzedaż po trzech kwartałach br. o 3,4 proc.

Sprzedaż Nestle po pierwszych trzech kwartałach br. wzrosła o 3,4 proc. i wyniosła 55,9 mld euro. Największy wzrost sprzedaży koncern...

Sprzedaż Nestle po pierwszych trzech kwartałach br. wzrosła o 3,4 proc. i wyniosła 55,9 mld euro. Największy wzrost sprzedaży koncern osiągnął w Afryce, Azji i Oceanii. W Europie i obu Amerykach sprzedaż wzrosła, ale w mniejszym wymiarze. Jedynym obszarem biznesu, który zanotował spadek sprzedaży, była woda w butelkach. Jej sprzedaż w Europie zmniejszyła się o 3,2 proc. i warta była 7,6 mld franków szwajcarskich. Paul Bulcke, CEO Nestle, zapewnia, że dzięki dywersyfikacji portfolio firma powinna przejść obecny kryzys bez kłopotów. (WARC)