M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey Cell - powstaje nowa struktura strategiczno-konsultingowa

Serwis Dzienny | 29 października 2008, 06:45

Agencje reklamowe Testardo Gram i Grey Worldwide Warszawa połączyły działy strategii, w wyniku czego powstała nowa struktura o nazwie Grey...

Agencje reklamowe Testardo Gram i Grey Worldwide Warszawa połączyły działy strategii, w wyniku czego powstała nowa struktura o nazwie Grey Cell. Jej zadaniem jest świadczenie usług konsultingowo-strategicznych na rzecz wszystkich klientów obu agencji, a także pozyskiwanie obsługi tego typu projektów niezależnie. - Klienci konkurencyjni obsługiwani w Grey Cell będą mieli zagwarantowaną całkowitą odrębność zespołów pracujących nad ich projektami - twierdzi Rafał Baran, CEO Grey Group Poland.

Na razie Grey Cell nie jest spółką niezależną i nie ma osobnej struktury prawnej - jest jedynie afiliowana przy grupie Grey.

Szefem pięcioosobowego obecnie zespołu Grey Cell jest Tomasz Jędrzejczak, dotychczas dyrektor strategiczny Testardo Gram. Bartosz Gomółka, dyrektor strategii Grey Worldwide Warszawa, z końcem roku odchodzi z agencji. Nieznane są jego dalsze plany zawodowe.

Według Barana obecnie trwa rekrutacja, która ma doprowadzić do wyboru nowego stratega na poziomie seniorskim, który zastąpi Gomółkę.

Połączone działy strategii, zanim doszło do powstania Grey Cell, zrealizowały już projekty dla klientów niezależnych, m.in. Rabobanku i Commercial Union. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,