M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agros Nova kontynuuje inwestycje w relaunch marki Fortuna

Serwis Dzienny | 29 października 2008, 06:45

Marka soków Fortuna, należąca do Agros Novej, rozpoczęła kolejny etap kampanii telewizyjnej promującej nową strategię produktową. Marketer komunikuje w niej,...

Marka soków Fortuna, należąca do Agros Novej, rozpoczęła kolejny etap kampanii telewizyjnej promującej nową strategię produktową. Marketer komunikuje w niej, że jego produkty są w 100 proc. naturalne i w odróżnieniu od soków konkurencji nie dosypuje do nich cukru. Nowa reklama Fortuny ma charakter wizerunkowy. W reklamie telewizyjnej wspierany jest sok Fortuna o smaku antonówki, który jest pierwszym nowym produktem w ofercie marketera.

Nowy spot reklamowy jest emitowany w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Kampanię przygotowała agencja Red8 Communications Group i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Pierwszy etap kampanii telewizyjnej miał na celu uświadomienie konsumentom różnicy pomiędzy 100-proc. sokiem a nektarami i napojami, które zawierają do 20 kostek dosypywanego cukru w jednym litrze, oraz wskazanie na wyjątkowość produktów Fortuny, która jako jedyna wiodąca marka na rynku oferuje wyłącznie soki.

Marketer prowadzi również działania w miejscach sprzedaży, w których mają pojawić się różnorodne materiały POSM wyrożniające na półkach strefę Fortuny bez cukru. Kampanię reklamową wspierają działania PR, prowadzone przez agencję Rc2. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,