Kraj

Edda autorem opakowań herbat Saga Earl Grey

Unilever Polska po raz kolejny zlecił firmie brandingowej Edda rozszerzenie linii opakowań herbaty Saga o wariant Earl Grey. Projekt nie...

Unilever Polska po raz kolejny zlecił firmie brandingowej Edda rozszerzenie linii opakowań herbaty Saga o wariant Earl Grey. Projekt nie dopuszczał zmian kształtu, kolorystyki i elementów na opakowaniu podstawowej linii Sagi. Od lat identyfikacją marki jest kolor czerwony i granatowy. Zdecydowano się się zastąpić kolor czerwony kolorem ciemno-bordowym, który ma odróżniać wariant Earl Grey (pozycjonowany jako bardziej ekskluzywny) od linii podstawowej.

Saga jest jest liderem pod względem ilości sprzedawanej herbaty (ACNielsen, 2007 r.), w asortymencie marki Saga jest herbata czarna (w kilku wielkościach opakowań) oraz sześciu smaków herbat owocowych (w dwóch wielkościach opakowań).

Edda pracuje dla marki Saga od czterech lat. Jednym z pierwszych projektów realizowanych przez agencję dla Sagi było opracowanie opakowania promocyjnego, do którego dołączone były misie. W 2006 r. zostały wprowadzone herbaty owocowe pod marką Saga. Rok temu Edda odpowiadała za odświeżenie wizerunku marki. (BG)