Kraj

Y&R uruchamia Sudler & Hennessey, strukturę do obsługi klientów healthcare

Od listopada w grupie Young & Rubicam Brands zaczyna funkcjonować Sudler & Hennessey (S&H), które działa jako niezależna struktura do...

Od listopada w grupie Young & Rubicam Brands zaczyna funkcjonować Sudler & Hennessey (S&H), które działa jako niezależna struktura do obsługi klientów z branży healthcare w ramach grupy. Zespół S&H oparto na osobach z doświadczeniem w branży farmaceutycznej. 1 grudnia br. obowiązki dyr. zarządzającego i jednocześnie dyr. medycznego obejmie Czesław Ducki. Wcześniej pełnił on różnorodne funkcje w branży farmaceutycznej – ostatnio był dyr. marketingu leków etycznych (Rx) w grupie Sandoz, prowadził też wykłady na Wydziale Promocji Zdrowia Uniwersytetu Medycznego w Warszawie.

Stały zespół S&H liczy obecnie pięciu pracowników plus osoby realizujące projekty na podstawie zleceń.

Oferta usług obejmuje przygotowanie strategii zarówno dla całych firm, jak i poszczególnych brandów, opracowanie kampanii promocyjnych łącznie z przygotowaniem materiałów reklamowych, w przypadku których ważny ma być poziom merytoryczny, a także kreatywny. – Duży nacisk kładziemy na wsparcie implementacji działań marketingowych poprzez m.in. szkolenia dla działów marketingu i przedstawicieli medycznych – mówi Ducki. – Istnieje też możliwość outsourcingowania pracy działu marketingu i/lub działu promocji, co w okresie dbałości o koszty jest szczególnie cenne.

S&H szczególny nacisk chce kłaść na efektywność przygotowywanych strategii, kampanii promocyjnych czy samych materiałów. Ma to ułatwić połączenie lokalnych doświadczeń z wiedzą globalną dostępną na wielu innych rynkach – Sudler & Hennessey to marka z ponad 60-letnią tradycją znana na innych rynkach.

S&H ma już pierwszych klientów. Są to m.in.: Ratiopharm i Ranbaxy oraz Fundacja Przeciwko Leukemii im. Agaty Mróz. (AMS)