Zagranica

Adidas wystartował z globalną kampanią z gwiazdami NBA

Adidas wystartował z nową globalną kampanią "Brotherhood", nad którą pracowała agencja 180/LA należąca do Omnicom Group. Film z udziałem gwiazd...

Adidas wystartował z nową globalną kampanią “Brotherhood”, nad którą pracowała agencja 180/LA należąca do Omnicom Group. Film z udziałem gwiazd National Baskettball Association: Kevina Garnetta, Tracy McGrady, Tima Duncana, Dwighta Howarda i Gilberta Arenasa, pokazuje lekcję gry w kosza, podczas której popularne gwiazdy NBA uczą młodych adeptów tej dyscypliny sportu. Przede wszystkim jednak spot pokazuje, że jest to gra zespołowa.

Film jest dostępny na stronie www.adidasbasketball.com. 10-sekundowy teaser będzie emitowany podczas rozgrywek NBA i będzie promować internetową stronę. Dodatkowo reklama obejmie kampanię prasową. Media kampanii nadzoruje dom mediowy Carat z Los Angeles.

W ub.r. Adidas wydał na reklamę w amerykańskich mediach 40 mln dol., a do sierpnia br. – 15 mln dol. (wg Nielsen Monitor-Plus). (“Ad Week”)