M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

A2 autorem projektu marki Vizir - "Szorstkie potwory wymiękają"

Serwis Dzienny | 4 listopada 2008, 06:45

Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową marki Vizir promującą nowy wariant proszku do prania - Vizir z efektem Lenora. Nowy...

Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową marki Vizir promującą nowy wariant proszku do prania - Vizir z efektem Lenora. Nowy produkt ma oprócz bieli nadawać ubraniom również miękkość. Kampania reklamowa przebiega pod hasłem "Szorstkie potwory wymiękają" i obejmuje 400 przedszkoli w 20 miastach Polski. W działaniach reklamowych wykorzystane są plakaty wyeksponowane w poczekalniach dla rodziców i przy wejściach do przedszkoli. Akcja potrwa do początku grudnia 2008 r. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom Warszawa. Akcja realizowana jest przez agencję A2 SA. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,