Zagranica

Dzieci w społecznej kampanii antynikotynowej w Wielkiej Brytanii

Brytyjski Departament Zdrowia i NHS (brytyjski odpowiednik Zakładów Opieki Zdrowotnej) prowadzą kolejną odsłonę antynikotynowej kampanii społecznej, która ma trafiać do...

Brytyjski Departament Zdrowia i NHS (brytyjski odpowiednik Zakładów Opieki Zdrowotnej) prowadzą kolejną odsłonę antynikotynowej kampanii społecznej, która ma trafiać do dorosłych poprzez głos i opinie dzieci. W najnowszym spocie autorstwa agencji MCBD mała dziewczynka wymienia szereg potencjalnych lęków (pająki, ciemność), podkreślając, że niczego nie boi się tak jak tego, że jej mama umrze, jeżeli nadal będzie paliła papierosy. Spot kończy się informacją o ponad 2 tys. zgonów tygodniowo (w skali Wielkiej Brytanii), których przyczyną są choroby powiązane z paleniem tytoniu. (MS na podst. BBC i MarketingWeek.com)

Tagi