M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ponad 100 mln zł Renault i Nissana ląduje w OMD

Serwis Dzienny | 5 listopada 2008, 06:45

OMD zwyciężyło w międzynarodowym przetargu na obsługę mediową Renault i Nissana. W finale pokonało Carat, do tej pory partnera Renault....

OMD zwyciężyło w międzynarodowym przetargu na obsługę mediową Renault i Nissana. W finale pokonało Carat, do tej pory partnera Renault. Wcześniej zmierzyło się także z przedstawicielami GroupM, VivaKi (Publicis) i Havasa. W Polsce oznacza to konsolidację budżetów Renault, wieloletniego klienta Carat Polska, oraz Nissana, wieloletniego partnera Optimum Media OMD, pod skrzydłami tej agencji.

Łączne wydatki mediowe Renault i Nissana w ub.r. wynosiły 105 mln zł (dane Expert Monitora). Ponad 64 mln zł wydał na ubiegłoroczne kampanie Renault, jeden z pięciu największych reklamodawców motoryzacyjnych na polskim rynku. (JN, "BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,