Kraj

Wrigley po kilku latach przerwy wraca z reklamą outdoorową marki Orbit

Wrigley Poland prowadzi kampanię produktową gum do żucia marki Orbit Liquid. Działania wspierające ten wariant gum obejmują wyłącznie outdoor -...

Wrigley Poland prowadzi kampanię produktową gum do żucia marki Orbit Liquid. Działania wspierające ten wariant gum obejmują wyłącznie outdoor – nośniki zlokalizowane są na terenie największych miast. To powrót marketera do tej formy reklamy po kilku latach nieobecności na billboardach.

Rafał Masiak, marketing manager w Wrigley Poland, nie udzielił wprost odpowiedzi, dlaczego w kampanii wykorzystano jedynie nośniki reklamy zewnętrznej. – Uznaliśmy, że nośnik ten jest najlepszy do zaproponowanej egzekucji kreatywnej i realizacji postawionych celów – wyjaśnił.

Masiak nie zdradził, jak długo potrwa kampania. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki Orbit Liquid jako gumy do żucia z płynnym nadzieniem.

Za kreację kampanii odpowiada agencja BBDO Warszawa, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Równolegle do działań wspierających Orbit Liquid prowadzone są działania na wiatach przystankowych, m.in. w Warszawie. Reklamy na nich zamieszczone promują z kolei Orbit Peppermint dostępną w saszetkach zawierających po 25 gum do żucia. Ta kampania prowadzona jest pod hasłem ” 25 gum do żucia. Wszystkie ci się przydadzą”. (BG)