M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marquard reorganizuje struktury marketingowe

Serwis Dzienny | 5 listopada 2008, 06:45

Wydawnictwo Marquard Media Polska na początku grudnia br. wprowadzi zmiany w organizacji marketingu. Nowa struktura ma być m.in. zgodna z...

Wydawnictwo Marquard Media Polska na początku grudnia br. wprowadzi zmiany w organizacji marketingu. Nowa struktura ma być m.in. zgodna z segmentacją znajdujących się w portfolio tytułów.

Dział marketingu zostanie podzielony na trzy piony: luksusowych magazynów kobiecych ("Cosmopolitan", "Joy", "Shape"), luksusowych magazynów męskich i magazynów special interests ("CKM", "Playboy", "Voyage") oraz magazynów poradnikowych ("Pani Domu", "Olivia"). Struktury te podlegać będą bezpośrednio dotychczasowej dyrektor marketingu Urszuli Wilk.

Brand managerem pierwszej grupy magazynów zostanie Katarzyna Drągowska, która awansuje na to stanowisko z funkcji brand managera miesięczników "Cosmopolitan" i "Joy". Specjalistą do spraw marketingu grupy zostanie Aleksandra Juszczakiewicz, dotychczas na stanowisku specjalisty ds. marketingu miesięcznika "Playboy". Szefem kolejnej grupy będzie Joanna Mazur, która ostatnio była brand managerem miesięcznika "CKM". Na stanowisko specjalisty ds. marketingu grupy prowadzona jest rekrutacja.

Struktura pionu magazynów poradnikowych nie ulega zmianie. Za marketing "Pani Domu" odpowiadać będą Alicja Pągowska i Ewa Szczególska, natomiast za marketing "Olivii" - Marta Klewińska.

W dziale marketingu powstało także nowe stanowisko managera kreatywnego, odpowiadającego za kreację telewizyjnych i radiowych kampanii reklamowych. Funkcję tę objęła Urszula Wolska, poprzednio producent i koordynator w dziale produkcji fabularnej TVN. Przez ostatnie dwa lata współpracowała z wydawnictwem, sprawując nadzór artystyczny przy produkcjach reklamowych.

Nie będzie większych zmian w dziale promocji, który odpowiada za organizację eventów dla całego wydawnictwa. Dyrektorem ds. promocji pozostaje Katarzyna Kupisiak. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,