Kraj

Creative Group i MediaOn przygotowały kampanię Herlitz Polska

Agencja Creative Group i dom mediowy MediaOn przygotowały kampanię reklamową dla Herlitz Polska. Prowadzone właśnie działania potrwają do końca roku....

Agencja Creative Group i dom mediowy MediaOn przygotowały kampanię reklamową dla Herlitz Polska. Prowadzone właśnie działania potrwają do końca roku. Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek nowej serii produktów odzieżowych Ed Hardy. Marka skierowana jest do młodych ludzi (między 15. a 24. rokiem życia), podążających za modą i chętnie poddających się obowiązującym trendom. Kampania brandu prowadzona jest w prasie młodzieżowej (“Dziewczyna”, “Popcorn”, “Bravo” i “Twist”). Budżet kampanii nie został podany.

Creative Group i MediaOn przygotowują także kolejne działania dla firmy Herlitz związane z aktywnością na rynkach zagranicznych: węgierskim, rumuńskim, słowackim i czeskim. (PM)