Kraj

Polskie Radio Euro startuje z działaniami wizerunkowymi

Na początku przyszłego tygodnia wystartuje ogólnopolska kampania wizerunkowa Polskiego Radia Euro pod hasłem "Nadaje się tu". Planowane działania obejmą: prasę,...

Na początku przyszłego tygodnia wystartuje ogólnopolska kampania wizerunkowa Polskiego Radia Euro pod hasłem “Nadaje się tu”. Planowane działania obejmą: prasę, internet, radio, outdoor, a także działania ambientowe, i potrwają do końca listopada br. Kampania prowadzona będzie w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Krakowie, we Wrocławiu, w Toruniu i Trójmieście. Grupę docelową stanowią młodzi ludzie w wieku 15-25 lat, aktywni, zainteresowani kulturą i muzyką alternatywną, podróżami, wydarzeniami społeczno-politycznymi oraz sportem, stale korzystający z internetu.

Oprócz działań ATL i BTL elementami wspierającymi kampanię będą patronat nad cyklem imprez “Kluboteka live” i wydanie płyty “Wszystkie covery świata”. Kreację reklam przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne jest Polskie Radio. (DD)