M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fortis i Dominet przygotowały pierwszy wspólny projekt

Serwis Dzienny | 7 listopada 2008, 06:45

Fortis Bank i przejęty przez niego Dominet Bank przygotowały pierwszą wspólną kampanię reklamową w mediach pod hasłem "Bierz od życia...

Fortis Bank i przejęty przez niego Dominet Bank przygotowały pierwszą wspólną kampanię reklamową w mediach pod hasłem "Bierz od życia podwójnie". Wspiera ona sprzedaż lokat ExtraZysk (oprocentowanych na 9 proc. na trzy miesiące, 
8,5 proc. na sześć miesięcy i 8,1 proc. na dwanaście miesięcy) i potrwa do końca listopada. Spot telewizyjny będzie emitowany m.in. w: TVP, TVN, Polsacie i TVN24, a w internecie w największych portalach (WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl) będzie przeprowadzona kampania bannerowa wykorzystująca wideo streaming, czyli bannery wideo. Uzupełnieniem będą reklamy na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz naklejki na witrynach, plakaty, naklejki podłogowe i ulotki w placówkach obu banków.

Kreacje BTL i ATL opracowała agencja reklamowa Focus Advertising, natomiast za realizację spotu telewizyjnego odpowiedzialna była agencja Grey. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Hasło "Bierz od życia podwójnie" odnosi się do promocji polegającej na tym, że spośród klientów, którzy do końca listopada założą lokaty na trzy 
lub sześć miesięcy, bank wylosuje łącznie 200 osób, które będą mogły zyskać podwójnie - oprocentowanie ich lokat będzie podwojone. Losowanie premiowanych lokat odbędzie się w grudniu br.

- W naszej kampanii pod hasłem "Bierz od życia podwójnie" z lekkim przymrużeniem oka zwracamy uwagę nie tylko na wysokie oprocentowanie lokat, lecz także na możliwość jego podwojenia - mówi Monika Brudło, dyrektor pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej Fortis Banku. Jest to również pierwsza kampania reklamowa realizowana wspólnie przez Fortis i Dominet Bank.

W wyniku zapowiadanego połączenia Fortis Banku i Dominet Banku (operacyjne połączenie ma nastąpić w lipcu przyszłego roku) ta druga marka ma zniknąć z rynku, choć bank rozważa zachowanie nazwy Dominet jako nazwy wybranych produktów lub oferty. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,