Kraj

Piotr Friedberg i Dawid Szczepaniak z Opcomu zakładają agencję interaktywną

Piotr Friedberg, dyrektor strategiczny agencji interaktywnej Opcom, i Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny tej agencji, odchodzą z firmy i zakładają własne...

Piotr Friedberg, dyrektor strategiczny agencji interaktywnej Opcom, i Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny tej agencji, odchodzą z firmy i zakładają własne przedsiębiorstwo – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jak udało nam się ustalić, inwestorem nowej agencji ma być niesieciowa agencja reklamowa z Warszawy. Agencja ma zacząć działać od stycznia br. w Krakowie. Friedberg i Szczepaniak nie komentują tych informacji.

Piotr Friedberg był dyrektorem strategicznym agencji Opcom od kwietnia br. Wcześniej był interactive communication managerem w Grupie Maspex Wadowice, gdzie odpowiadał za całościową komunikację internetową m.in. marek: Tymbark, Kubuś i Lubella. Pracował też w agencji interaktywnej MRM Worldwide (ówczesne Zentropy Partners), gdzie odpowiadał za koordynację projektów badawczych, współtworzenie strategii komunikacji online i pomiary efektywności kampanii m.in. dla takich klientów, jak: Polkomtel, Durex i Microsoft. Dawid Szczepaniak pracuje w Opcomie od czerwca 2004 r. (TWI)