Kraj

Marcin Laskowski dyr. marketingu firmy FoodCare

Marcin Laskowski objął stanowisko dyrektora marketingu firmy FoodCare. Będzie odpowiedzialny za politykę marketingową i trademarketingową takich marek, jak Gellwe, Tiger,...

Marcin Laskowski objął stanowisko dyrektora marketingu firmy FoodCare. Będzie odpowiedzialny za politykę marketingową i trademarketingową takich marek, jak Gellwe, Tiger, Fitella i Pandicao. Marcin Laskowski zastąpił na stanowisku Dominika Dolińskiego, który przed wakacjami odszedł z firmy.

Zawodowo marketingiem zajmuje się od 2001 r. Po studiach na Uniwersytecie Warszawskim pracował jako product manager w Ferrero Polska. Od 2005 r. do września br. pracował w Unilever Polska na różnych stanowiskach w dziale marketingu. Kiedy odchodził, zajmował stanowisko dressing category marketing managera odpowiedzialnego za biznes majonezów i ketchupów Hellmann’s i Tortex. (MKS)