M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AGB i MB SMG/KRC pracują nad projektem o TV i internecie

Serwis Dzienny | 7 listopada 2008, 06:45

Firmy badawcze AGB Nielsen Media Research i MillwardBrown SMG/KRC przygotowują wspólny projekt na temat wykorzystywania internetu i telewizji w czasie...

Firmy badawcze AGB Nielsen Media Research i MillwardBrown SMG/KRC przygotowują wspólny projekt na temat wykorzystywania internetu i telewizji w czasie wolnym.

Projekt TAMNet (TAM - television audience measurement) wykorzystuje doświadczenie MillwardBrown SMG/KRC w zakresie badań internetowych. Firma ma w portfolio m.in. NetTrack (badanie deklaratywne na temat internetu).

- W związku z rozwojem zarówno rynku telewizyjnego, jak i internetowego widzimy coraz większe zainteresowanie tego typu projektami m.in. ze strony domów mediowych, które chcą precyzyjnie planować kampanie reklamowe - mówi Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzająca AGB Nielsen Media Research. TAMNet umożliwia zbadanie aktywności polskich internautów w sieci, w tym korzystania z internetowej oferty telewizyjnej.

W ciągu najbliższych miesięcy obie firmy będą też rozwijać nowy projekt precyzyjnie określający status społeczny respondenta. Elżbieta Gorajewska zwraca uwagę na to, że rośnie zainteresowanie projektami fuzjowymi takimi jak TGR (dane telemetryczne plus TGI). (PM)

Czytaj więcej na temat: , ,