Kraj

Onet wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy w reklamie

Onet.pl przygotował nową odsłonę swojej kampanii wizerunkowej "Onet e-mocje". W dwóch spotach reklamowych wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy, zwycięzcy wyborów prezydenckich...

Onet.pl przygotował nową odsłonę swojej kampanii wizerunkowej “Onet e-mocje”. W dwóch spotach reklamowych wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy, zwycięzcy wyborów prezydenckich w USA. Podobnie jak w poprzednich reklamach koncepcja polega na zestawieniu materiału wideo z komentarzami internautów, które pojawiły się w portalu. Tym razem wybrano dwa – “Teraz wygraj ze mną. ~Kryzys” oraz “A jego imię 40 i 4. ~Nostradamus” (Obama będzie 44. prezydentem Stanów Zjednoczonych – red.). Kreację przygotowała agencja reklamowa TBWA.

Marta Czartoryska, dyrektor działu komunikacji marketingowej Grupy Onet.pl SA, przyznaje, że reklama przygotowywana była w ostatniej chwili (materiał filmowy i prawa do wykorzystania go w reklamie Onet musiał kupić już po ogłoszeniu zwycięstwa Obamy), ale portal był też przygotowany na drugą ewentualność – wygranej Johna McCaina.

Nowe spoty emitowane są od wczoraj w kontekstowych programach w TVN i TVN24 oraz w Onecie.

Informację o wygranej Baracka Obamy na stronie głównej skomentowało ponad 3 tys. internautów. (MB)