M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Onet wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy w reklamie

Serwis Dzienny | 7 listopada 2008, 06:45

Onet.pl przygotował nową odsłonę swojej kampanii wizerunkowej "Onet e-mocje". W dwóch spotach reklamowych wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy, zwycięzcy wyborów prezydenckich...

Onet.pl przygotował nową odsłonę swojej kampanii wizerunkowej "Onet e-mocje". W dwóch spotach reklamowych wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy, zwycięzcy wyborów prezydenckich w USA. Podobnie jak w poprzednich reklamach koncepcja polega na zestawieniu materiału wideo z komentarzami internautów, które pojawiły się w portalu. Tym razem wybrano dwa - "Teraz wygraj ze mną. ~Kryzys" oraz "A jego imię 40 i 4. ~Nostradamus" (Obama będzie 44. prezydentem Stanów Zjednoczonych - red.). Kreację przygotowała agencja reklamowa TBWA.

Marta Czartoryska, dyrektor działu komunikacji marketingowej Grupy Onet.pl SA, przyznaje, że reklama przygotowywana była w ostatniej chwili (materiał filmowy i prawa do wykorzystania go w reklamie Onet musiał kupić już po ogłoszeniu zwycięstwa Obamy), ale portal był też przygotowany na drugą ewentualność - wygranej Johna McCaina.

Nowe spoty emitowane są od wczoraj w kontekstowych programach w TVN i TVN24 oraz w Onecie.

Informację o wygranej Baracka Obamy na stronie głównej skomentowało ponad 3 tys. internautów. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,