Kraj

Goździkowa wraca w nowej kampanii Etopiryny

Change Communications i Universal McCann przygotowały telewizyjną kampanię reklamową tabletek od bólu głowy Etopiryna produkowanych przez firmę Polpharma. Kampania potrwa...

Change Communications i Universal McCann przygotowały telewizyjną kampanię reklamową tabletek od bólu głowy Etopiryna produkowanych przez firmę Polpharma. Kampania potrwa przez dwa miesiące i będzie miała miejsce w stacjach: TVN, Polsat i TVP. Celem działań jest zainteresowanie nowych użytkowników marką Etopiryna jako środka na ból głowy. Temu celowi służy m.in. nowe opakowanie produktu.

Kampania jest skierowana do młodszej niż dotychczas grupy docelowej – do tej pory były nią kobiety w wieku powyżej 45 lat, obecnie są to kobiety w wieku 35-50 lat. Najnowsza kampania marki, podobnie jak poprzednie, odwołuje się do postaci Goździkowej, “specjalistki” od uśmierzania bólu głowy. (AMS)