Cohn & Wolfe, agencja PR działająca w ramach Grey Group, wygrała trzy przetargi na kompleksową obsługę PR trzech firm deweloperskich: Longbridge, Teem Development oraz trzeciej, której nazwa na tym etapie nie została podana. Według Tomasza Podolaka, deputy managing directora Cohn & Wolfe, pojawienie się trzech nowych klientów z jednego sektora nie jest kwestią przypadku, ale wynikiem postępującej specjalizacji dedykowanego działu wewnątrz agencji. – Firmy deweloperskie wymagają specjalistycznego know-how – mówi Podolak. – Ich obsługa wiąże się z koniecznością sięgania po narzędzia, które Cohn & Wolfe rozwija już od dłuższego czasu.
Podolak podkreśla, że wydzielenie wewnętrznego działu nie oznacza specjalizacji całej agencji. Cohn & Wolfe jest agencją PR full service i obsługuje klientów działających w różnych sektorach, m.in.: IT, transport i logistyka, healthcare. (AMS)