Kraj

Aster reklamuje telewizję w HD

Sieć Aster rusza z kampanią reklamową pod hasłem "Najlepszy telewizor to nie wszystko". Kampania pokazuje zalety korzystania z telewizji HD...

Sieć Aster rusza z kampanią reklamową pod hasłem “Najlepszy telewizor to nie wszystko”. Kampania pokazuje zalety korzystania z telewizji HD (wysokiej rozdzielczości). Działania skierowane są do mieszkańców Warszawy i Krakowa. Główny akcent kampanii to podkreślenie najwyższej jakości obrazu i dźwięku telewizji HD w sieci Aster.

Kampania potrwa do połowy grudnia br. Prowadzona będzie m.in. w sklepach RTV/AGD (Saturn, Media Markt), prasie (dodatek TV “Gazety Wyborczej”, “To & Owo”, “Polityka”) i kinach (m.in. Cinema City). Za kreację i nadzór kampanii odpowiada agencja Change Communications, za realizację niestandardowych działań – agencja eventowa EMLab, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Equinox. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)