Kraj

Grudniowe "Zwierciadło" droższe, w większym nakładzie, wsparte promocją

Grudniowe wydanie "Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) ukaże się w większym niż zwykle nakładzie 130 tys. egz. Średni nakład miesięcznika w tym...

Grudniowe wydanie “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło) ukaże się w większym niż zwykle nakładzie 130 tys. egz. Średni nakład miesięcznika w tym roku wynosił 115-120 tys. egz. Jednocześnie wydawca podniósł cenę tego wydania pisma z 8,90 zł do 9,90 zł. Zmiany te związane są m.in. z dołączeniem do całego nakładu kalendarzyka na 2009 rok. Objętość pisma również wzrosła do 224 stron.

Najnowsze wydanie “Zwierciadła” wsparte jest ogólnopolską kampanią reklamową obejmującą: citylighty w 12 miastach, reklamę w kinach sieci Multikino, radio, prasę, internet oraz promocję w punktach sprzedaży prasy. Kampania została przygotowana i przeprowadzona we własnym zakresie. Według danych wydawcy średnia sprzedaż “Zwierciadła” w III kwartale 2008 r. wyniosła 82,2 tys. egz. (JD)