Zagranica

Undertone chce zwracać marketerom pieniądze za reklamy

Sieć reklamowa Undertone Networks zapowiedziała, że będzie zwracać reklamodawcom do 50 tys. dol., jeżeli ich reklamy pojawią się na stronach...

Sieć reklamowa Undertone Networks zapowiedziała, że będzie zwracać reklamodawcom do 50 tys. dol., jeżeli ich reklamy pojawią się na stronach internetowych, na których nie powinny się znaleźć. Według szefów firmy wielu konkurentów sieci zajmujących się reklamą online wprowadza w błąd marketerów, zapewniając, że ich reklamy pojawią się wyłącznie na tzw. stronach premium, czyli najbardziej pożądanych przez reklamodawców. Tymczasem umieszczają je w serwisach społecznościowych bądź tworzonych przez internautów.

Według danych Undertone Networks kwota 50 tys. dol. gwarantuje pokrycie przeciętnych kosztów kampanii reklamowej w internecie. W przypadku tej sieci koszt kampanii wynosi mniej więcej 25 tys. dol.

(MS na podst. BusinessWire.com i “AdAge”)