Kraj

4Frame prowadzi projekty P&G w aptekach i sieciach handlowych

Agencja reklamowa 4Frame przygotowała akcję shopper marketingową dla Procter & Gamble (P&G) w sieci aptek-drogerii Super-Pharm. Biorą w niej udział...

Agencja reklamowa 4Frame przygotowała akcję shopper marketingową dla Procter & Gamble (P&G) w sieci aptek-drogerii Super-Pharm. Biorą w niej udział marki z kategorii health & beauty care z portfolio koncernu. Akcja pod nazwą “Wielka Przemiana” wystartowała w listopadzie br. i potrwa do końca roku. Klientki kupujące w Super-Pharm mają szansę wygrać specjalną sesję, podczas której styliści zmienią ich wygląd. Akcja zakończy się 17 stycznia br. eventem finałowym w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. 4Frame przygotowała koncept i mechanikę, zaprojektowała kreację i wyprodukowała materiały POS.

Jednocześnie agencja prowadzi m.in. multibrandową akcję “Podaruj Dzieciom Słońce” u trzech retailerów: Makro Cash & Carry, Real i Tesco. W Makro akcja odbywa się pod hasłem “Kupuj z zyskiem! Pomagaj dzieciom!”, w Realu “Pomaluj ich świat z Realem”, a w Tesco “Wielka moc zwykłych zakupów”.

4Frame w czerwcu 2008 r. wygrało przetarg na obsługę akcji shopper marketingowych dla P&G. (JP)