Kraj

MobilKing zaprzecza, jakoby był autorem akcji "Manifest grudniowy"

W ostatnich dniach media, m.in. "Wiadomości" TVP i internetowy "Dziennika" (IDG), informowały o akcji społecznej znanej jako "Manifest grudniowy" lub...

W ostatnich dniach media, m.in. “Wiadomości” TVP i internetowy “Dziennika” (IDG), informowały o akcji społecznej znanej jako “Manifest grudniowy” lub “Święta dla świąt”. Grupa osób zamieściła w internecie protest przeciwko komercjalizacji świąt Bożego Narodzenia. Na forach internetowych i portalach pojawiły się spekulacje, że może to być akcja marketingowa firmy Mobile Entertainment Company (MEC), czyli wirtualnego operatora komórkowego MobilKing. Wiązano to z faktem, że operator na swojej stronie uruchomił gry pt. “Świąteczna gorączka”, która wyśmiewa komercjalizację świąt.

Wczoraj MEC rozesłało oświadczenie podpisane przez Jarosława Czerkę, dyrektora zarządzającego, w którym firma informuje, że to nie ona stoi za “szlachetną ideą” akcji “Manifestu grudniowego”. – Jednocześnie chcielibyśmy wyrazić nasze pełne poparcie dla wspaniałego pomysłu i inicjatywy młodych internautów z Wrocławia – twierdzi Czerka. – Już wkrótce przedstawimy własną odpowiedź i propozycję radzenia sobie z przeliczaniem pięknej świątecznej tradycji na pieniądze, co tak mocno doskwiera autorom protestu. Zaznaczam, że nasza odpowiedź nie będzie kolejną “wyjątkowo” atrakcyjną ofertą czy też promocją – dodaje. (MB)