Zagranica

FRANCUSKI PRODUCENT SZAMPANA WPROWADZA ZMIANY AGENCYJNE

Producent szampanów Pommery ujawnił poważne przesunięcia budżetu reklamowego i mediowego. Budżet reklamowy Pommery, obsługiwany dotychczas przez DDB Worldwide z Paryża,...

Producent szampanów Pommery ujawnił poważne przesunięcia budżetu reklamowego i mediowego. Budżet reklamowy Pommery, obsługiwany dotychczas przez DDB Worldwide z Paryża, został przeniesiony do siostrzanej agencji DDB France – Louis XIV, po przetargu, do ktorego zaproszono agencje Devarrieuxvillaret oraz Jean & Montmarin. Natomiast międzynarodowy budżet na zakup mediów, obsługiwany dotychczas przez Initiative Media, zdobyła Carat France. Pommery jest wiodącą we Francji marką szampana. W 2000 r. firma ta sprzedała 5,4 mln butelek swojego szlachetnego trunku, z czego tylko 20 proc. na krajowym rynku.