Przetargi

Made in Mind zwyciężyła w przetargu na R20

Hoop Polska, producent napojów bezalkoholowych (m.in.: Hoop Cola, Arctic, Jupi), rozstrzygnął przetarg strategiczno-kreatywny na obsługę napoju energetycznego R20, w którym...

Hoop Polska, producent napojów bezalkoholowych (m.in.: Hoop Cola, Arctic, Jupi), rozstrzygnął przetarg strategiczno-kreatywny na obsługę napoju energetycznego R20, w którym wygrała agencja Made in Mind.

W przetargu ponadto brały udział agencje: Brain, Euro RSCG, PND Futura.

Made in Mind będzie odpowiadała za opracowanie i wdrożenie strategii kreatywnej marki R20 w 2009 roku oraz komunikację medialną. Według Edyty Bach, PR managera Hoop Polska, Made in Mind będzie odpowiedzialna za pracę dla marki w wymiarze fullservice’owym, nie określiła jednak, na jakich mediach będą się koncentrowały najbliższe działania.

Made in Mind to utworzona w zeszłym roku agencja domu mediowego Mindshare. Pierwotnie miała realizować projekty z zakresu internetu, ale obecnie jej kompetencje obejmują także kampanie w innych mediach. m.in. w maju Made in Mind przygotowała adaptację kampanii dla Grupy Ubezpieczeniowej “Uniqua” pod hasłem: “Uniqua. Ubezpieczenia nowej generacji”. (AMS)