Kraj

Netizens autorem widżetu dla RMF Maxxx

Agencja interaktywna Netizens przygotowała dla radia RMF Maxxx widżet DJet Maxxx. Aplikacja umożliwia użytkownikom słuchanie audycji, oglądanie materiałów telewizyjnych dostępnych...

Agencja interaktywna Netizens przygotowała dla radia RMF Maxxx widżet DJet Maxxx. Aplikacja umożliwia użytkownikom słuchanie audycji, oglądanie materiałów telewizyjnych dostępnych na stronie internetowej Rmfmaxxx.pl oraz aktywne uczestnictwo zarejestrowanych słuchaczy w społeczności serwisu.

Według przedstawicieli Netizens DJet Maxxx jest pierwszym widżetem w Polsce zastosowanym przez rozgłośnię radiową. – Wierzymy, że interaktywność widżetu i oryginalna kreacja przyciągną naszych słuchaczy. Pierwszym etapem było stworzenie witryny serwisu, teraz wzbogacamy jej kontent o najnowsze w Polsce rozwiązania. Chcemy zacierać granice i zwiększać interakcje między radiem a jego słuchaczami – mówi Maciej Migda, dyrektor promocji Grupy RMF. Wprowadzeniu aplikacji towarzyszy konkurs z nagrodami gwarantowanymi dla pierwszych użytkowników DJet Maxx.

Widżet to aplikacja internetowa instalowana np. na pulpicie komputera, która pozwala na otrzymywanie treści zawartych na stronie internetowej bez konieczności jej otwierania. – Rosnące zainteresowanie widżetami sprawia, że staną się one istotnym narzędziem komunikacji e-marketingowej – mówi Sebastian Nejfeld, strategy and development director Netizens. Agencja odpowiada za pomysł i realizację projektu. (TWI)