Agencja interaktywna Netizens przygotowała dla radia RMF Maxxx widżet DJet Maxxx. Aplikacja umożliwia użytkownikom słuchanie audycji, oglądanie materiałów telewizyjnych dostępnych na stronie internetowej Rmfmaxxx.pl oraz aktywne uczestnictwo zarejestrowanych słuchaczy w społeczności serwisu.
Według przedstawicieli Netizens DJet Maxxx jest pierwszym widżetem w Polsce zastosowanym przez rozgłośnię radiową. – Wierzymy, że interaktywność widżetu i oryginalna kreacja przyciągną naszych słuchaczy. Pierwszym etapem było stworzenie witryny serwisu, teraz wzbogacamy jej kontent o najnowsze w Polsce rozwiązania. Chcemy zacierać granice i zwiększać interakcje między radiem a jego słuchaczami – mówi Maciej Migda, dyrektor promocji Grupy RMF. Wprowadzeniu aplikacji towarzyszy konkurs z nagrodami gwarantowanymi dla pierwszych użytkowników DJet Maxx.
Widżet to aplikacja internetowa instalowana np. na pulpicie komputera, która pozwala na otrzymywanie treści zawartych na stronie internetowej bez konieczności jej otwierania. – Rosnące zainteresowanie widżetami sprawia, że staną się one istotnym narzędziem komunikacji e-marketingowej – mówi Sebastian Nejfeld, strategy and development director Netizens. Agencja odpowiada za pomysł i realizację projektu. (TWI)