Kraj

Atlantic planuje na przyszły rok relaunch marki

Atlantic, producent bielizny, planuje relaunch marki. Nastąpi on najprawdopodobniej jesienią przyszłego roku. Obecnie trwają prace nad nową strategią pozycjonowania brandu....

Atlantic, producent bielizny, planuje relaunch marki. Nastąpi on najprawdopodobniej jesienią przyszłego roku. Obecnie trwają prace nad nową strategią pozycjonowania brandu. – Chcemy dodać marce aspiracyjności i kobiecości – mówi Iga Aksamit-McGinley, senior brand manager Atlantic.

W repozycjonowaniu marki mają pomóc eksperci. Prawdopodobnie będzie to zespół Corporate Profiles Consulting, z którym prowadzone są ostateczne rozmowy.

Do tej pory kreacją marki Atlantic zajmowało się JWT. Nie wiadomo jednak, czy ta agencja nadal będzie odpowiadać za obsługę brandu. Marketer wkrótce podejmie decyzje w tej sprawie. Niewykluczone, że rozpisze przetarg.

Obsługą mediową Atlantica w 2009 r. ma się zajmować, podobnie jak w tym roku, dom mediowy Starcom. Marketer nie precyzuje, jakiej wielkości wydatki mediowe planuje w 2009 r. Twierdzi jednak, że ich kształt i wielkość wyznaczać będzie przede wszystkim nowa strategia marki, a nie kryzys, choć ten z pewnością przełoży się na to, że budżet będzie jeszcze racjonalniej pożytkowany. (MKS)