Atlantic, producent bielizny, planuje relaunch marki. Nastąpi on najprawdopodobniej jesienią przyszłego roku. Obecnie trwają prace nad nową strategią pozycjonowania brandu. – Chcemy dodać marce aspiracyjności i kobiecości – mówi Iga Aksamit-McGinley, senior brand manager Atlantic.
W repozycjonowaniu marki mają pomóc eksperci. Prawdopodobnie będzie to zespół Corporate Profiles Consulting, z którym prowadzone są ostateczne rozmowy.
Do tej pory kreacją marki Atlantic zajmowało się JWT. Nie wiadomo jednak, czy ta agencja nadal będzie odpowiadać za obsługę brandu. Marketer wkrótce podejmie decyzje w tej sprawie. Niewykluczone, że rozpisze przetarg.
Obsługą mediową Atlantica w 2009 r. ma się zajmować, podobnie jak w tym roku, dom mediowy Starcom. Marketer nie precyzuje, jakiej wielkości wydatki mediowe planuje w 2009 r. Twierdzi jednak, że ich kształt i wielkość wyznaczać będzie przede wszystkim nowa strategia marki, a nie kryzys, choć ten z pewnością przełoży się na to, że budżet będzie jeszcze racjonalniej pożytkowany. (MKS)