Kraj

Radio Eska i MixPlus promują w internecie wspólną akcję

Ruszyła strona www.mixplus.eska.pl promująca Eska MixPlus Tour, cykl imprez Radia Eska (Grupa Radiowa "Time") i marki MixPlus (Polkomtel). Pomysłodawcą cyklu...

Ruszyła strona www.mixplus.eska.pl promująca Eska MixPlus Tour, cykl imprez Radia Eska (Grupa Radiowa “Time”) i marki MixPlus (Polkomtel). Pomysłodawcą cyklu imprez jest Polkomtel.

– Chcieliśmy w niestandardowy sposób trafić do młodych osób. Organizując imprezy w najpopularniejszych klubach w całej Polsce, jesteśmy tam, gdzie są klienci MixPlusa i słuchacze naszego partnera – mówi Paweł Zbiegniewski, zastępca dyrektora departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu SA.

Nazwę akcji, opracowanie koncepcji serwisu internetowego oraz promocję akcji na antenie Radia Eska i na stronie www.eska.pl przygotowała pracownia kreatywna Time 100%. Za opracowanie logo akcji, przygotowanie projektów graficznych i animacji oraz wdrożenie serwisu internetowego odpowiedzialna była agencja Supermedia Interactive.

Użytkownicy mają możliwość wzięcia udziału w konkursach, w których do wygrania są bilety na wybrane imprezy finałowe w klubach oraz muzyczne telefony. Na stronie można również obejrzeć relacje z imprez, pobrać dzwonki i tapety oraz zapoznać się z ofertą i reklamami MixPlusa. (DD)