Zagranica

OPTIMEDIA TYPOWANA NA ZWYCIĘZCĘ W PRZETARGU VIZZAVI

Należący do Publicis dom mediowy Optimedia najprawdopodobniej już pokonał Carat International i CIA Medianetwork w przetargu na wart ponad 50...

Należący do Publicis dom mediowy Optimedia najprawdopodobniej już pokonał Carat International i CIA Medianetwork w przetargu na wart ponad 50 mln dol. mediowy budżet Vizzavi, portalu internetowego będącego własnością Vodafone i Vivendi Universal. Oficjalne rezultaty są spodziewane pod koniec przyszłego tygodnia. Prawie miesiąc temu agencja reklamowa WCRS z Londynu została odpowiedzialna za obsługę budżetu strategicznego i kreatywnego Vizzavi w Europie, pokonując w przetargu Bates U.K., BMP DDB, D’Arcy i Publicis. Dyrektor marketingu Vizzavi Guy Laurence nie potwierdził nieoficjalnych rezultatów przetargu mediowego. Zwycięski dom mediowy będzie zajmował się obsługą budżetu Vizzavi na kilku rynkach, m.in. Wielkiej Brytanii, Niemiec i Włoch.