Kraj

Byli menedżerowie BBDO założyli własną agencję reklamową

Grażyna Skarżyńska, Marcin Tworus i Ewa Duda-Maciejewska, do niedawna związani z agencją BBDO Warszawa, założyli własną agencję reklamową. Nazywa się...

Grażyna Skarżyńska, Marcin Tworus i Ewa Duda-Maciejewska, do niedawna związani z agencją BBDO Warszawa, założyli własną agencję reklamową. Nazywa się Albert Lumberjacker.

Agencja na razie nie ma podpisanej żadnej umowy z klientem, ale jak mówi Duda-Maciejewska, trwają rozmowy, które prawdopodobnie doprowadzą do zlecenia agencji pierwszych projektów. Szczegóły na tym etapie nie zostały podane.

Albert Lumberjacker jest agencją reklamową świadczącą usługi w zakresie brand consultingu oraz zintegrowanej komunikacji. – Pracujemy z markami będącymi na różnych etapach rozwoju: od momentu tworzenia po pełną dojrzałość – mówi Duda-Maciejewska. – Planujemy i wdrażamy działania komunikacyjne zależne od celów marketingowych klienta, etapu życia marki, sytuacji konkurencyjnej, potrzeb konsumentów.

Według założeń agencja proponuje klientom taki sposób myślenia, który nie uznaje podziału na strategię, kreację oraz dział obsługi klienta. – Najważniejsza jest współpraca ludzi na każdym etapie realizacji projektu, począwszy od wstępnych analiz, przez brief i kreację, kończąc na ocenie efektywności działań – podkreśla Duda-Maciejewska.

Marcin Tworus był w BBDO dyrektorem kreatywnym, rozstał się z agencją po 10 latach. Jest autorem wielu prac nagradzanych w konkursach reklamowych, m.in. dla marki GE Money Bank – “Gepard”, M&M’s – “Lecą w kulki”, Lay’s Max – “Popieprzone kurczaki”, Alka Seltzer – “Mogłeś zapomnieć o…” i projektu wizerunkowego dla Multibanku.

Grażyna Skarżyńska była w BBDO dyrektorem działu strategii, z agencją była związana przez osiem lat.

Ewa Duda-Maciejewska pełniła funkcję CEO BBDO Warszawa, do agencji dołączyła w roku 1999 r. (AMS)