Przetargi

Axel Springer Polska korzysta z FreshMaila

Wydawnictwo Axel Springer Polska wybrało w konkursie ofert narzędzie do zarządzania kampaniami e-mailowymi FreshMail, które oferuje agencja interaktywna Opcom z...

Wydawnictwo Axel Springer Polska wybrało w konkursie ofert narzędzie do zarządzania kampaniami e-mailowymi FreshMail, które oferuje agencja interaktywna Opcom z Grupy Eskadra. Realizuje ona już kampanie e-mailowe dla nowo otwartego sklepu internetowego Literia.pl.

W przyszłości wydawnictwo ma zamiar rozszerzyć wykorzystanie FreshMaila o kolejne swoje marki. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony. W przetargu brały udział m.in. firmy Webtel i Sare.

FreshMail to obecnie marka Opcomu, ale w ciągu roku ze struktur tej agencji ma zostać wydzielona spółka świadcząca kompleksowe usługi e-mailmarketingowe. (TWI)