M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agros Nova zmienia ofertę Pysia, na razie nie planuje marketingowego wsparcia

Serwis Dzienny | 17 grudnia 2008, 06:45

Marka Pysio należąca do firmy Agros Nova wprowadza na rynek nową ofertę soków Pysio bez dodatku cukru. Pysio jest drugą...

Marka Pysio należąca do firmy Agros Nova wprowadza na rynek nową ofertę soków Pysio bez dodatku cukru. Pysio jest drugą po Fortunie marką z portfolio producenta, która całkowicie zmienia ofertę produktową, rezygnując z dosypywania cukru do soków.

Zmianie formuły produktu towarzyszy odświeżenie logo oraz etykiety, na której wyraźnie podkreślono brak dodatku cukru. Na butelce pojawia się również odmłodzona postać smoka, od początku nierozerwalnie związana z marką.

Agros Nova poprzez zmianę oferty zamierza wzmocnić wizerunek marki oraz zwiększyć jej udziały w dziecięcym segmencie soków, nektarów i napojów niegazowanych wartym obecnie ponad 680 mln zł.

- W najbliższych tygodniach koncentrujemy się na budowaniu dystrybucji i zapewnieniu dostępności na półkach - mówi Joanna Bancerowska, PR manager Agros Novej.

Bancerowska nie wyklucza jednak, że Pysio otrzyma reklamowe wsparcie, ale na tym etapie nie chce mówić o szczegółach. Nie wiadomo, kto zajmie się przygotowaniem kampanii. Ostatnio działania reklamowe dla tej marki realizowały agencje DDB oraz DraftFCB + AdFabrika. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,