Przetargi

Grupa Żywiec potwierdza wybór Change Integrated

Grupa Żywiec, która od niemal roku prowadziła przetarg kreatywny dotyczący kompleksowej obsługi marki piwa Tatra, potwierdziła podawaną wcześniej (DS "MMP"...

Grupa Żywiec, która od niemal roku prowadziła przetarg kreatywny dotyczący kompleksowej obsługi marki piwa Tatra, potwierdziła podawaną wcześniej (DS “MMP” z 4 grudnia br.) informację o zwycięstwie agencji reklamowej Change Integrated.

Grzegorz Szczepański, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec, dodał, że umowa z agencją ma charakter bezterminowy, a dotyczy kompleksowej strategiczno-kreatywnej obsługi marki.

Przypomnijmy, że Żywiec rozpoczął przetarg strategiczno-kreatywny na markę piwa Tatra jeszcze w ub.r. (DS “MMP” z 14 grudnia 2007 r.), a jego rozstrzygnięcie zaplanowano na luty br. Do przetargu przystąpiło początkowo siedem agencji, na short-liście znalazły się: G7, Change Integrated (wcześniej jako DougFaberFamily) i Leo Burnett.

W kolejnym etapie (w czerwcu) odpadła z przetargu agencja Leo Burnett, która wcześniej zajmowała się obsługą tej marki. Następnie do przetargu zaproszono jeszcze Grey Worldwide, Gruppę66 Ogilvy i francuską agencję Dufresne, Corrigan, Scarlett, która ostatnio pracowała dla Grupy Żywiec przy kampanii reklamowej marki Desperados. Ostatecznie na short-liście znalazły się dwie agencje, nazwa drugiej nie została podana. (AMS)