Grupa Żywiec, która od niemal roku prowadziła przetarg kreatywny dotyczący kompleksowej obsługi marki piwa Tatra, potwierdziła podawaną wcześniej (DS “MMP” z 4 grudnia br.) informację o zwycięstwie agencji reklamowej Change Integrated.
Grzegorz Szczepański, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec, dodał, że umowa z agencją ma charakter bezterminowy, a dotyczy kompleksowej strategiczno-kreatywnej obsługi marki.
Przypomnijmy, że Żywiec rozpoczął przetarg strategiczno-kreatywny na markę piwa Tatra jeszcze w ub.r. (DS “MMP” z 14 grudnia 2007 r.), a jego rozstrzygnięcie zaplanowano na luty br. Do przetargu przystąpiło początkowo siedem agencji, na short-liście znalazły się: G7, Change Integrated (wcześniej jako DougFaberFamily) i Leo Burnett.
W kolejnym etapie (w czerwcu) odpadła z przetargu agencja Leo Burnett, która wcześniej zajmowała się obsługą tej marki. Następnie do przetargu zaproszono jeszcze Grey Worldwide, Gruppę66 Ogilvy i francuską agencję Dufresne, Corrigan, Scarlett, która ostatnio pracowała dla Grupy Żywiec przy kampanii reklamowej marki Desperados. Ostatecznie na short-liście znalazły się dwie agencje, nazwa drugiej nie została podana. (AMS)